4 Nisan 2010 Pazar



Ashley Tisdale'nin Bazı Bilinmeyenleri:

Ashley küçükken tırnklarını yiyiyormuş.
Ashley milkshake'i çok seviyor.
Çikolataya bağımlılığı var ( özellikle çikolatalı milkshake )
Çok uyuduğu için kendinden şikayetçi.
Ashley'in yıllarca severek sakladı en sevdiği eşyası bir hayranının ^Ashley^ yazılı küpesiymiş.
Küçükken kaçırılmış.
Zac Efron'la Zac'in sarışınlardan pek hoşlanmadığı için ayrılmış (kendisi ayrılmış)
Vanessa ve Miley en yakın arkadaşları.
Vanessa ve Zac'in sevgili olmalarına o yardım etmiş.
Kahve'yi çok seviyor (kafeinli olan herşeyi seviyor.)
Picture This isimli bir filmi var ( büyük bir izleme kitlesine sahip )
Ashley Tisdale yalan söyleyemediği için bir gün habercilerin 'Twilight hakkında ne düşünüyorsunuz?' sorusuna 'Açıkçası yalan söyleyemiyorum ben Robert Pattinson'un büyük hayranıyım' demiş

2 yorum:

  1. merhabalar.ben berru bu sitenin kurucusuyum.
    nasılsınız bakalım

    YanıtlaSil
  2. iyiyiz ve ben de kuruyucusuyum cunku benimle birlikte yapti berru. berruya site yapmasini ogretiyodum da!

    YanıtlaSil